HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Címkék

$ (1) 6max (1) allin (1) back (1) blog (1) bukás (1) bukni (1) fergusson (1) flush (1) gus (1) játszik (2) limit (1) long (1) low (1) munka (1) pénz (1) phil (1) poker (2) pot (1) rake (1) short handed (1) suck (1) Címkefelhő

alacsony limit, és hosszútávú szopás

2008.07.01. 14:54 JackJack

Low limit long run suck a rake miatt, -  avagy házelőny a pókerban

természetesen mindenki tudja, hogy a pókerban nincs házelőny, teljesen egyértelmű, de ha tovább olvasod most ezt rájössz mire gondolok!

két hónapja érdekes dolog kezdődött a bosson, egy sessinban nyertem, egyben
pedig buktam, átlag 30k handes sessionokat játszok havonta, és 2 hónapja fogy a pénzem! Ez pedig a következő képp néz ki: nyerek egy potot, 50€t kockáztatok, tegyük fel az egyszerűség kedvéért, hogy AA vs KK amit most épp megnyerek,mert jó vagyok a 80%os preflop allin handemmel, tehát 100€t nyernék, de 3€ a rake, így 97et nyertem, következő handben lemákolják a setem bacdoor flushel, hát van ilyen, maradt 47€m hoppá!!!, egyet nyerek , egyet vesztek, és nem nullán állok hanem -3€ban, és ez megy 2 hónapja, hogy kb pont a termelt rake felét bukom, ergo ha valaki stablil stagnáló játékos akar lenni mert hobbiból játszik és bukni nem akar, de annyira nem komoly a dolog, hogy hülyére idegelje magát azon ha egyszer nyer, egyszer bukik , annak stabil nyerőnek kell lennie, mert különben a rake miatt bukni fog. eddig ez azért nem tűnt fel mert sokkal többet nyertem mint buktam, nade ha beüt a szopó ág akkor nincs mese, márpedig beüt, és egyszerűen 2 hónapja nem tudok nyerni <60k handnyi szopás. nem szoktam tiltre menni, figyelmesen játszok, de túl sok handben vagyok a prémiaum lapommal underdog, mert riveren lemákolnak jön ellenem a 2 out,és nagy potoknál gyanúsan gyakori a split... de aki rendszeresen játtszik tudja miről beszéklek. És ez a rake miatt az iylen kis limiten hatalmas szopás! mert persze aki NL5-10 en játszik, a 2k€s potját lerékelik 3€ val az semmi, de 50€s potnál 3€ igenis számít, és főleg hosszútávon! Épp most fejeztem be ezt a hónapomat 34k handet játszottam és rake back-el +20€ (vicc) leszek.

hát igen a rake back milyen rendesek h visszadják a pénzem 30%át... drága boss media...
ha valaki nem lucky luck, vagy nem hozol szopóban is sok BB/100at, már pedig nem fogsz mert ezért nevezik bad beatnek, az ilyen kis limiten, hát nehéz belőle megélni, uh majd melós pénzt betolni bankrollba ,csajjal hetente csak 1x bulizni és étterembe menni, és felmenni NL200SH ra, ahol már nem fáj a rake hosszú távon még szopóban sem.

jah, és ez most ne afféle sírás volt mert 2 hónapja szopok, hanem észrevétel, hogy a kaszinónak termelt több 100€-nyi rake /már a legalacsonyabb limiten is/ nélkül mennyivel jobban járna az aki kis limiten játszik!

Szólj hozzá!

Címkék: poker suck játszik limit low back long pot allin rake flush bukni

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerface.blog.hu/api/trackback/id/tr5548092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása