HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Címkék

$ (1) 6max (1) allin (1) back (1) blog (1) bukás (1) bukni (1) fergusson (1) flush (1) gus (1) játszik (2) limit (1) long (1) low (1) munka (1) pénz (1) phil (1) poker (2) pot (1) rake (1) short handed (1) suck (1) Címkefelhő

whiskey, szabi, és a "remek" munka

2008.08.05. 18:18 JackJack

Épp itt az ideje, hogy elmeséljem a múlt hónapi történéseket, kezdjük is az elejével.

Tényleg úgy volt minden ahogy kitaláltam, elkezdtem nézegetni álláshirdetéseket, interneten és újságokban, de sajna nem találtam semmi értelmeset, amit meg találtam, és küldtem rá önéletrjazot, még annyit sem bagóztak rá vissza, hogy "hé te majom, téged ugyen fel nem veszlek" pedig ez is jobban esett volna mint a nagy büdös semmi, ugyanis 6 CV-t sikerült elküldenem, végső elkeseredésemben majdnem "megpályáztam" egy SM munkakört (segédmunkás) de ez már a legajja lett volna, és nem azért vagyok végzős egyetemista, hogy maltert keverjek napi 8órában és utána hullaként próbáljak még 4órát pókerezni.... node! egyik ismerősömnek meséltem, hogy mi a helyzet, és ő mondta, hogy itt meg ott dolgozik, és pont kéne neki egy munkatárs, felcsillant a szemem, megkérdeztem mivel is foglalkozik, és a tény hogy nem maltert kell talicskáznom, hanem a fúrógépet nyomkodnom máris jobbkedre derített.

Így hát az egy heti álláshírdetés öngészés után, az új remek meló fényében kivettem egy hét szabadságot, mert eszméletlen alulmotivált voltam a pókerhez, és a munkát úgyis csak 1 hét mőlva kezdhettem. De nem is jött ez a hét rosszul a semittevéssel mert egyik haveromnak szülinapja volt, azt nagyon alaposan megünnepeltük, és még egy poker tourra is befizettem unalmamban, amin megcsíptem egy második helyet. Had ne mondjam hogy a tour végén a heads up ban le lettem mákolva, és csak azért nem lettem első (nálam TT vs QKo preflop allint buktam) de örültem a második helynek is tekintve hogy ez 13,a környéke volt és addig a hónapvan 6ezer leosztást sikerült kínkeservesen lejáttszanom, mert még mindíg a hol bukás, hol nyerés ment.

Eltelt rajtam a hét aránylag gyorsan, jött a hétfő kelés reggel 6kor, mondanom sem kell hogy ez egy hajnali 3-4 kor lefekvéshez szokott embernek nehéz volt; magyarán qurva nehezen keltem ki az ágyból reggel 6kor. De ez pár nap után beállt: kelés, munka 8-10órán át, mikor hogy, haza, és még akkor kínkeservesen 600-800 hand póker. Szóval most ez folyik nap mint nap póker és mellékállásban hagyományos munka is, nem egyszerű de így ez a gyarkolatilag 2 fizetésnek megfleelő egy hónapban összeharácsolható "jövedelem" ez az egy ami miatt fel tudok kelni reggel6kor és csinálni. -Így zárójelben jegyezném meg, hogy épp ma vettem észre egy krupié állás lehetőséget, azonnal fel is hívtam a szimpatikus szőke hangú ügyfélszolgálatos picsát, de közölte, hogy sorry, de berelt az állás.

Na egy kicist más téma de póker, kitaláltam valamit, hogy lehetne némi +pénzt szerezni pókerezés nélkül vagyishát...... regisztráltam magam egy hipper szupper póker oldalon, raktam rá némi pénzt, éééééés ráizgítottam egy póker botot, ugyanis találtam egy fórumban olyat, hogyigaz csak limit holdemben, de a bot tud óránként kemény 2$t keresni, először mosolyogtam, mert még a remek új munkámmal is több a nettó órabérem,még jó, és hogy ez akkor max az áramszámláért pókerezik, dehát mondom egye fene kipróbálom, először play moneyn állítgattam így úgy, és pár napi tesztelés-config után hát kettőt nem ,de $~1.5 t összeszed, aztán kiszámoltam hogy ez KW/H -ban mit tesz :) és úgy döntöttem, hogy adok egy esélyt Gyulának (így neveztem el a buta kis botot) és had keresse csak szépen lassan komótosan a pénzt, míg én pókerezek, vagy böngészek vagy filmet nézek, és hát így a hó végére 2 hét alatt, kemény 90$t nyert a bot. Nos ezt még persze nem tudom hogy szerencse csak, mert ezt hosszútávnak még nem mondanám, de most nekem még havi "ingyen" 200$ is jól jön mert hát nagy a csóróság :)

Így telt az én kis hónapom némi bebaszássas, és sugárba hányással, és Gyulával aki még az AA-t is tudja mikor kell beodbni :) Majd nemsokára jelentkezem. Előljároban a nagy büds semmit, ugynais semmi egzakt tervem az augusztusra, nyílván dolgozok nap mint nap, kelek 6kor, hazérek tolom a pókert, izzítom Gyulát, és keresem a pénzt!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerface.blog.hu/api/trackback/id/tr25602248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PPF 2010.07.20. 09:09:12

szia

kaphatnék egy példányt Gyulából?
süti beállítások módosítása